2011-03-30

Vinter

Hej å hå vad tiden går! Märker att det blir väldigt mycket glesare mellan mina inlägg nu för tiden. Antingen så ska jag skärpa till mig eller så ska jag lägga ner den här produktionen. Kan inte bestämma mig riktigt bara. Den här veckan, efter vårdagjämning och allt kan man ju tro att våren är på G. Icke! I går kom det snö och det verkar faktiskt som att det har snöat i natt också. Det och -9 grader kallt gör mig mycket besviken eftersom jag hade tänkt börja cykla till jobbet nu.

Just ja! Nu har jag börjat med laserbehandling på mina onda fötter. Den här behandlingen ska visst påskynda läkningsprocessen och jag hoppas det stämmer in på mig. Mycket besvärande med seninflammation som gör sig påmind varje gång jag gör en fysisk aktivitet. I dag ska jag gå på Yoga och det är sällan man gör några ansträngande moves för fötterna så det passar mig perfekt.

Ha det!
Marion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar