2010-12-05

Lågkonjunktur i bloggandet

Hejsan, ja det blir glesare och glesare mellan inläggen som ni ser. Jag har på nåt konstigt vis inte haft nåt att skriva om tycker jag, fast egentligen är det ljug! Vi har ju tagit upp renoveringen i källaren igen, det som ska bli badrum. Det känns som att det också går lite trög faktiskt, kan det vara ett tecken på att man börjar bli gammal tro?

Jag satte lite kakel igår, en rad på väggen ner på golvet. Sen började jag spackla taket och idag ska jag försöka spackla klart, jobbigt eftersom man står med armarna uppåt hela tiden. Skönt när det är klart. Krister har gjort ett hästjobb med att gjuta, regla, gipsat, satt i ny dörr, fixat karmar etc så nu är det lite "Room-service-Johnny-jobb" kvar till mig. Han kan få vila ett slag och assista mig om det behövs.

Det var det ja... sen läser jag nu den sista kursen i min webbutbildning och där ingår det ju examinerande uppgifter. Den första som ska lämnas in den 12:e är knappt påbörjad. Känner stressen att inte hinna, fast egentligen är det här värdsliga saker. Jag är frisk.

/Marion

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt att det är lågkonjuktur gumman. Du har ju fullt upp. Ta det lugnt och tänk på dig själv. Lyssna på kroppens signaler.. Satt nam satt nam satt nam

    SvaraRadera
  2. Men han e ju för duktig den där Krister!
    /avundsjuk

    SvaraRadera