2010-11-28

Senaste Yogapasset...

... var så himla skönt! Jag har gått i från att vara en mycket skeptisk nybörjare till en passionerad yogadeltagare! Jag har missat de senaste två gångerna pga jobbet, men jämrarns vad härligt det var sist! Kroppen fick sig en rejäl genomkörare. Det var jobbigt å det som var jobbigt var de statiska rörelserna där man skulle hålla upp armarna i en position ovanför huvvet. Ooo vad jag börja darra efter en minut!

Nu var ju inte det ett större problem för vi har ju det här med stegtävlingen på jobbet också... OCH! Jag har fortfarande ont, med betoning på ONT i hälarna (speciellt en)! I dag när jag skulle ut i -15 grader så haltade jag, och vet ni vad! Stegräknaren räknade bara vart annat steg!!! J-a va förbaskad jag blev när jag upptäckte det!

Min stegräknarvariant tar bara steg som har en "konstant rytm" och den konstanta rytmen blir det ju si så där med nu när jag går som jag går... Hm, jaa, jag tycker själv att jag gör det bra med tanke på omständigheterna och så blir jag straffad för att jag försöker vara med fast jag är "låghalt".

Idag har det varit skyltsöndag i min lilla stad. Vi gick ut, trotsade kylan och gick hem efter en ganska kort stund. Dom hade liksom inget speciellt intressant på programmet.

Nu ska jag kolla in dom sista minuterna på "Ensam mamma söker". Sist en fin vinterbild:


Foto: Krister Flyckt

Kram o good night!
/eder marion

1 kommentar:

  1. Hmm yoga... jag älskar det. Aldrig trodde jag att jag skulle bli så förtjust i yoga.
    Men idag var sista passet,,buhuh.
    Du, jag vet inte om du har läst mitt inlägg, men eftersom du också är på blogspot, undrar jag om du också har problem med att lägga upp bilder??

    Kram

    SvaraRadera