2010-10-22

Shit!

A men va f*. Linda åkte ut!!! Ja, jag får ju iofs skylla mig själv eftersom jag inte ringde och röstade på henne. Men! Ringde istället på Linnea och Jay. Linnea för att jag var orolig att folk inte skulle fatta vilken personlighet hon är och på Jay för att han liksom redan är "självskriven" (så att han ska missa röster av den anledningen). På min top3-lista finns (fanns) 1. Jay, 2. Linda. 3.Linnea, 4.Elin. Ooo, hoppsan okej, 4 i topplista då!

Mysko att Alice röstade hem sig själv och att Minna fick en ny chans. Mmm, hade ju faktiskt tippat att Minna och Alice skulle hänga löst förra veckan. Minna var lite väl flat och Alice väste mest så det gick liksom inte att höra hennes röst riktigt. Ja ja, men hur det än är så har dom iaf mer stake än vad jag har för jag skulle då aldrig ha pallat ställa upp! Mjaa, fast det är klart, jag är ju åtminstone yngre än Geir (ho ho).

Hörrni! Robbelibobban Aschberg är in the nejborhood! Närmare bestämt på Åbord där han säger att han är och jagar älg med Olof Stenhammar. På kobben alltså. Han (dom) landar och lyfter med pontonflygplan å det är nästan lite fusk tycker jag (fast det är ju iofs en bit från sthlm). R säger att det är rätt schysst att vara "ensam" på på den ö som Stenhammar äger... Det kan han fetglömma för jag äger också en snutt av den så det så! Tycker däremot att det är rätt trevligt att ha Robban på kobben. Hans släkt kommer ju härifrån så det kanske är därför han känner sug tillbaka hit. Har för mig att han t.o.m. berättat i tv vilket hus han blev "tillverkad" i (under mustaschkampen). Jag gillar honom. Tror att jag gillar Stenhammar också för han kan nog göra nåt bra på los kobbos. Kolla reportaget i vår lokaltidning »

Good night music lovers!
PS: Jag hade en tenta idag (online). Känns som att jag spika'n... (med reservation för att jag kan ha fel)

2 kommentarer:

  1. Jo jag håller med, det är helt ofattbart att Linda fick åka ut och att Geir fick stanna.
    Robban Aschberg är en kändis? Jag känner inte honom??
    Tack för julinbjudan!! Jag vill inget annat än att självmordsbomba tillsammans med dig!
    Det vore jätte trevligt att synkronsprängas vid julbordet!
    Puss!!

    SvaraRadera
  2. Du klarade säkert tentan med glans!
    Ha de bra!
    Kram Mor

    SvaraRadera