2010-10-25

God morgon

Ny vecka med nya möjligheter! Den här veckan ska jag försöka att komma igång på allvar igen med min GI. Eller, i alla fall sträva efter att äta enligt GI så mycket som möjligt. Sen ska vi ha en stegräknartävling på jobbet som jag anmält mig till, hur det nu ska gå med mina som jag kallar det "vandrande hälsporrar". Det kommer och går liksom. I går efter att ha gått 5 km på gå-bingon så fick jag så där superont igen och det känns som att jag går på blåmärken. Det blir oftast så efter att jag har rört mig lite mer än vanligt. Äh, det måste väl läka ut nångång...

Ha en bra dag <3

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som kommer igång med bantningen igen..Hinner man gå ner några kilo innan julsprängandet haha.
    Men vad otäckt med hälsporrar, Andreas hade det förra året och hade väldigt ont. Sedan fick han sulor tror jag, som hjälpte honom.
    Kram

    SvaraRadera