2010-11-16

Morrn, morrn!

Vaknade 05:05 i morse och var nästan på väg att kliva upp. I stället låg jag kvar, petade fram spikmattan, pluggade in radiopropparna i örona och bara låg och mös! Så skönt att veta att man inte har superbråttom och inte behöve tokstressa för att inte bli för sen till jobbet.

Idag ska jag lämna in mitt stegresultat för de senaste två veckorna, etappen till Hudiksvall. Jag klarade den med råge och nu har jag börjat trampa vidare mot Söderhamn! Den här veckan ska vi gå i snitt 11 500 steg/dag och jag hoppas så klart jag får ihop dom här stegen också.

Förresten! I helgen har vi haft riktigt, riktigt kul. Vi var på en "fejkad" vigsel för ett par som gifte sig borgerligt för en tid sen. Vi klädde ut "brudparet", en präst och oss själva och deltog både på ceremoni och bröllopsfest. I den ingick det trerätters bröllopsmiddag med sång, tal och telegram (konstruerade av oss festdeltagare). Riktigt kul, en sån där fest som man kommer att minnas länge...

Nu ska jag surfa runt lite innan det är jobbardags! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar